ZAPRASZAMY DO KASY STEFCZYKA

Od 1 stycznia 2024 r. zakup i rejestracja nowego numeru sieci „w naszej Rodzinie” możliwa jest jedynie dla Członków Kasy Stefczyka. Dlaczego? Ponieważ za starter i doładowanie numeru nie będzie już można zapłacić gotówką.

Od 1 stycznia jedyna możliwa forma płatności za nasze usługi w Kasie Stefczyka to przelew z konta. Formalności związane z kupnem startera z nowym numerem telefonu lub doładowaniem numeru  sieci „w naszej Rodzinie” można łatwo i szybko załatwić w placówkach Kasy Stefczyka. Ograniczenie w płatności gotówką oznacza, że usługi te dostępne są od teraz jedynie dla Członków Kasy Stefczyka, bo mają oni swój rachunek właśnie w Kasie Stefczyka.

Również za doładowanie numeru nie będzie już można zapłacić gotówką, a jedynie przelewem – zlecając taką usługę w placówce Kasy lub samodzielnie, korzystając z bankowości internetowej (z konta Kasy Stefczyka lub z innego banku).

Mimo braku możliwości płatności gotówką nasze usługi niezmiennie pozostają na wysokim poziomie. W 2023 r. sieć telefonii komórkowej „w naszej Rodzinie” znacznie zwiększyła limity swoich głównych usług bez podnoszenia opłat za nie. Dokonała tego wbrew powszechnej tendencji podwyższania cen. Warto zapoznać się z ofertą i skorzystać z naszych usług – z korzyścią dla naszego portfela.

Jak zacząć korzystać z naszej telefonii? To bardzo proste. Ponieważ jest to telefonia „na kartę”, wystarczy w placówce Kasy Stefczyka kupić starter, włożyć kartę do telefonu i… gotowe. Nie trzeba podpisywać żadnych umów zobowiązujących do stałych opłat, jak to jest w przypadku telefonów na abonament. Przy zakupie startera wystarczy okazać dowód osobisty, który umożliwi jego rejestrację.

Jeśli natomiast masz już numer telefonu i chcesz go przenieść do sieci „w naszej Rodzinie”, to proste formalności załatwisz od ręki także podczas jednej wizyty w placówce Kasy Stefczyka. Usługa ta pozostaje w dalszym ciągu bezpłatna. Sam wyznaczysz termin przeniesienia numeru. „Stara” karta przestanie działać, kiedy Twój numer zostanie już przeniesiony. Od tej chwili będziesz mógł włożyć naszą kartę SIM i od razu korzystać z naszych usług. Najwygodniejszą formą płatności za usługi telefonii „w naszej Rodzinie” jest zlecenie stałe w Kasie Stefczyka na przelew kwoty, będącej kosztem wybranego pakietu. Usługa taka włącza się co miesiąc sama, bez konieczności wpisywania kodu.

W 2023 r. znacznie zwiększyliśmy limity naszych głównych usług bez podnoszenia opłat za nie. Dokonaliśmy tego wbrew powszechnej tendencji podwyższania cen. Przykładowo w ofercie naszPakiet minutowy – zamiast limitu do 4000 minut rozmów i 4000 SMS/MMS możemy rozmawiać i wysyłać wiadomości bez ograniczeń, natomiast cena spadła z 25 zł do 15 zł! Z kolei naszPakiet pełny to nieograniczona liczba SMS/MMS-ów za jedyne 19 zł miesięcznie! W jednostkowym przypadku (pakiet naszeMinuty) zakres usługi pozostał ten sam co poprzednio – limit rozmów do 5000 minut, ale za znacznie niższą cenę, bo 12 zł zamiast 25 zł.

Wszelką pomocą abonentom telefonii „w naszej Rodzinie” służą pracownicy Biura Obsługi Klienta. Wystarczy zadzwonić pod numer infolinii: 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę). Można też napisać e-mail na adres: biuro@polskiesiecicyfrowe.pl. Infolinia czynna jest w godz. 8.00–20.00 od poniedziałku do piątku.