Przenieś numer

Jak przenieść numer telefonu komórkowego do sieci „w naszej Rodzinie” ?

Jeśli chcesz zachować swój obecny numer i być klientem telefonii w naszej Rodzinie powinieneś pamiętać o tym, że:

1. Twój numer telefonu komórkowego musi być aktywny.

2. Twój numer musi być zarejestrowany u obecnego Operatora. Oznacza to, że Twój obecny operator posiada Twoje aktualne dane osobowe. Jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś, udaj się do obecnego Operatora w celu rejestracji Twoich danych. Rejestracja może trwać nawet kilka dni. Jesli Twój numer jest na abonament nie ma konieczności rejestracji numeru.

Pobierz następnie i wypełnij komplet formularzy do „Wniosku o przeniesienie numeru” – (kliknij tutaj…)

Możesz też zadzwonić do nas lub napisać do nas maila, a wyślemy formularze do Ciebie.

Następnie:

1. Formularze prześlij listem poleconym na adres:

     Polskie Sieci Cyfrowe,

     81-472 Gdynia,

    ul. Legionów 130 pok. 113.

    Jeśli numer ma zostać przeniesiony na firmę, dołącz kopię dokumentów firmowych tj. NIP, Wpis do Ewidencji bądź KRS.

2. Po otrzymaniu Twojego wniosku, skontaktujemy się z Tobą. Prześlemy Ci kartę SIM z nowym numerem PIN i PUK.

3. Kiedy otrzymasz od nas nową kartę potwierdź jej odebranie dzwoniąc do naszego Biura Obsługi Klienta na numer 536- 699-999.

4. Przeniesienie numeru nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego od daty potwierdzenia odebrania przez Ciebie karty SIM lub w terminie wyznaczonym przez Ciebie na formularzu. „Stara” karta przestanie działać, kiedy numer zostanie przeniesiony. Teraz włóż nową kartę SIM i zacznij korzystać z telefonu w sieci „w naszej Rodzinie”.

5. Na Twoim koncie obecnie znajduje się kwota 2 zł. które możesz wykorzystać dowolnie. Promocyjnie włączyliśmy dla Ciebie pakiet „w naszej taniej” o którym możesz poczytać (tutaj…). Doładuj konto kwotą co najmniej 25 zł, a my jednorazowo zasilimy Twoje konto kwotą 20 zł.

INFOLINIA:
tel.: 536 699 999
Email:
biuro@polskiesiecicyfrowe.pl
BIURO CZYNNE W GODZINACH:
OD 7:00 DO 20:00