Przenieś numer

Jak przenieść numer telefonu komórkowego do sieci „w naszej Rodzinie” ?

Jeśli korzystasz z usług innego operatora i chcesz zachować dotychczasowy numer, można go łatwo przenieść do w naszej Rodzinie załatwiając formalności w placówce Kasy Stefczyka.  Jeśli chcesz być klientem telefonii w naszej Rodzinie powinieneś pamiętać o tym, że:

1. Twój numer telefonu komórkowego musi być aktywny.

2. Twoje dane rejestracyjne u obecnego Operatora muszą być aktualne.

3. Przeniesienie numeru nastąpi w  w terminie wyznaczonym przez Ciebie na formularzu. „Stara” karta przestanie działać, kiedy numer zostanie przeniesiony. Teraz włóż nową kartę SIM i zacznij korzystać z telefonu w sieci „w naszej Rodzinie”.

4. Na Twoim koncie obecnie znajduje się kwota 2 zł. które możesz wykorzystać dowolnie. Promocyjnie włączyliśmy dla Ciebie pakiet „w naszej taniej” o którym możesz poczytać (tutaj…).

INFOLINIA:
tel.: 536 699 999
Email:
biuro@polskiesiecicyfrowe.pl
BIURO CZYNNE W GODZINACH:
OD 7:00 DO 20:00