WARTO WSPIERAĆ TO, CO POLSKIE

PTRIOTYZMGOSPODARCZY_WRODZINIE

Patriotyzm to duma z naszej historii i pamięć o naszych bohaterach, ale też budowanie silnego gospodarczo państwa. Dlatego kupujmy polskie produkty i usługi od firm z polskim kapitałem. Zarówno sieć „w naszej Rodzinie” świadcząca usługi telefoniczne, jak i Kasa Stefczyka oferująca usługi finansowe, są oparte na naszym rodzimym polskim kapitale.

Jakie znaczenie ma to, czy produkty i usługi kupujemy od firm z polskim czy obcym kapitałem? To proste. Jeśli w polskiej miejscowości wybierzemy się na zakupy do supermarketu o kapitale np. niemieckim i kupimy hiszpańskie pomidory, to zyski trafią do hiszpańskiego rolnika i niemieckiego przedsiębiorcy, a podatki nie zawsze trafiają do polskiego budżetu, bowiem międzynarodowe sieci słyną z ukrywania zysków. Jeśli zaś kupimy polskie pomidory w polskim sklepie – zyska polski rolnik i przedsiębiorca, a budżet polskiego państwa będzie bogatszy o kwotę z podatków. Gdyby Polacy masowo kierowali się patriotyzmem gospodarczym, to mielibyśmy więcej pieniędzy np. na służbę zdrowia i edukację. Ten sam mechanizm działa również w przypadku usług telefonicznych i finansowych.

Każdy, kto chce skorzystać z usług sieci „w naszej Rodzinie”, może w placówkach Kasy Stefczyka w miłej atmosferze kupić starter lub przenieść tu swój numer z innej sieci. Nie trzeba podpisywać żadnych umów zobowiązujących do stałych opłat, jak to jest w przypadku telefonów na abonament, ponieważ „w naszej Rodzinie” to telefonia na kartę. Wystarczy kupić starter, okazać dowód, żeby zgodnie z obowiązującym prawem zarejestrować numer (imię i nazwisko oraz pesel), włożyć kartę do telefonu i gotowe. Starter można kupić już za 2zł.

W telefonii „w naszej Rodzinie” można skorzystać z wielu promocji, które mogą przynieść wymierne korzyści domowemu budżetowi.

Polecamy naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera następujące usługi: 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. By aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł). Wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić bez żadnych opłat w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego i usługi e-skok. Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, to usługę włącza się tylko raz – co miesiąc usługa odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu.

O szczegółach oferty można dowiedzieć się w placówkach Kasy Stefczyka (gdzie można też kupić starter), na stronie internetowej polskiesiecicyfrowe.pl oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).

FOT. pixabay.com