Połączeni troską o Polskę

radio Maryja 2

Telefonia „w naszej Rodzinie” to nie tylko tania i dogodna możliwość szybkiego kontaktu z najbliższymi, lecz także bezpłatne połączenia z Radiem Maryja i TV Trwam. Żeby przenieść tu swój numer od innego operatora, wystarczy jedna wizyta w placówce Kasy Stefczyka.

Dobrze jest rozmawiać z ludźmi o podobnej wiedzy i doświadczeniu życiowym, na tematy, które interesują Polaków dbających o rozwój Ojczyzny. Warto na te ważne zagadnienia spojrzeć ze strony logicznej oceny polskiej sytuacji społecznej i gospodarczej, wiedząc przy tym, co jest najważniejsze dla zachowania dziedzictwa Narodu. Dla osób widzących w wierze katolickiej mocny fundament tożsamości narodowej Polaków znakomitą płaszczyzną do wymiany opinii jest Radio Maryja i TV Trwam. Posiadacze numerów telefonii „w naszej Rodzinie” mogą bezpłatnie połączyć się ze studiem Radia Maryja (tel. 536 600 100, 536 600 200) oraz ze studiem TV Trwam (tel. 536 600 300, 536 600 400).

Co zrobić, jeśli korzystasz z usług innego operatora telefonii? Możesz przenieść swój numer. Jak to zrobić? Proste formalności można załatwić „od ręki” podczas jednej wizyty w placówce Kasy Stefczyka (z wyjątkiem placówek partnerskich). Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL, numer dokumentu – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie Twój numer ma zostać przeniesiony. Jeśli obecnie masz telefon na abonament, sprawdź, kiedy kończy się umowa (zwykle jest zawierana na 2 lata), aby uniknąć finansowych konsekwencji zerwania umowy przed czasem. Warto wiedzieć, że marka „w naszej Rodzinie” jest telefonią „na kartę”. Aby korzystać z jej usług, nie trzeba podpisywać żadnej umowy. Wystarczy kupić starter z nowym numerem telefonu i zarejestrować się lub przenieść tu swój numer.

W telefonii „w naszej Rodzinie” można też skorzystać z wielu promocji. Polecamy naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera następujące usługi: 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. Aby aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł). Wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić bez żadnych opłat w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego i usługi e-skok. Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, usługę włącza się tylko raz – co miesiąc odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu.

Informacje o promocjach można uzyskać w placówkach Kasy Stefczyka, na stronie internetowej polskiesiecicyfrowe.pl oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).

FOT. archiwum