Szanowni Państwo, Warszawa, 31.03.2023 r.
Polskie Sieci Cyfrowe sp. z o.o., operator sieci „w naszej Rodzinie”, informuje, że od 1 maja 2023 r. wprowadza zmiany w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych PSC sp. z o.o. (zwanym dalej: „Cennikiem”) oraz Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PSC sp. z o.o. (zwany dalej: „Regulaminem”). Zmiana polega na dodaniu informacji o „Opłacie za utrzymanie numeru w sieci” oraz korekcie innych pozycji w Cenniku.
Zakres wprowadzanych zmian w Cenniku i Regulaminie:
- określenie zasad pobierania Opłaty za utrzymanie numeru w sieci w przypadku braku aktywności numeru rozumianej jako korzystanie z Usługi Telekomunikacyjnej lub zmian na Koncie w ciągu ostatnich 30 dni;
- zmiana wysokości opłat oraz zakresu wybranych usług;
- zmiana okresów ważności konta.
Rozpoczęcie obowiązywania nowych postanowień Cennika i Regulaminu, w tym Opłaty za utrzymanie numeru w sieci, nastąpi od dnia 1.05.2023 r.
- ZMIANY W CENNIKU:
Określenie zasad pobierania Opłaty za utrzymanie numeru w sieci.
Opłata za utrzymanie numeru w sieci będzie pobierana w kwocie 3zł po upływie 30 dni od ostatniej aktywności numeru, jeśli w okresie ostatnich 30 dni nie nastąpi:
- wykorzystanie środków na Koncie, jako opłatę za zrealizowane usługi (połączenia głosowe/SMS/MMS/dostępu do Internetu),
- doładowanie konta,
- zakup usług dostępnych w Cenniku.
Jeżeli wysokość środków na Koncie na moment pobrania Opłaty za utrzymanie numeru w sieci wynosi mniej niż jej wysokość określona powyżej, wówczas z Konta pobrana jest pozostała kwota.
Operator przed pobraniem Opłaty za utrzymanie numeru w sieci poinformuje za pomocą SMS Abonenta o braku aktywności i związaną z tym opłatą: na 10, 3 i dzień dni przed planowanym pobraniem środków.
Zmiana wysokości opłat zakresu wybranych usług:
- zmiana opłaty za minutę połączenia do sieci stacjonarnych: nowa opłata 39 gr za minutę połączenia,
- zmiana opłaty za minutę połączenia do sieci komórkowych: nowa opłata 39 gr za minutę połączenia,
- wysłanie 1 wiadomości MMS (za każde 100 kB): nowa opłata 39 gr (za każde 100 kB),
- zmiana zakresu pakietu: naszPakiet minutowy i SMS/MMS, zniesiono limity na usługi połączeń, SMS i MMS, dodano 1GB transmisji danych, nowa opłata 15 zł,
- zmiana zakresu pakietu: naszPakiet, zniesiono limity na usługi połączeń, SMS i MMS, nowy limit transmisji danych: 25GB,
- zmiana zakresu pakietu: pakietPełny, zniesiono limity na usługi połączeń, SMS i MMS, zmiana nazwy na: „naszPakiet pełny”,
- zmiana zakresu pakietu: Pakiet internetowy 1GB, nowy limit transmisji danych: 2GB, zmiana nazwy na: „internetMini”,
- zmiana zakresu pakietu: Pakiet internetowy 2GB, nowy limit transmisji danych: 5GB, zmiana nazwy na: „internetStandard”,
- zmiana zakresu pakietu: Pakiet internetowy 5GB, nowy limit transmisji danych: 10GB, zmiana nazwy na: „internetOpti”,
- zmiana zakresu pakietu: Pakiet internetowy 10GB, nowy limit transmisji danych: 25GB, zmiana nazwy na: „internetMaxi”,
- zmiana zakresu pakietu: naszeMinuty: nowa opłata: 12 zł,
- zmiana zakresu pakietu: Dopalacz3G, nowa opłata: 8 zł.
Zmiany okresu ważności konta
Z dniem 1 maja 2023 r. zmianie ulegają okresy ważności konta w sposób następujący:
Przedział wartości doładowania (zł) |
Okres ważności połączeń wychodzących (dni) |
Okres ważności konta |
5-24 |
60 |
80 |
25-49 |
100 |
120 |
50-99 |
210 |
250 |
100+ |
365 |
400 |
- ZMIANY W REGULAMINIE
Dodaje się akapit w paragrafie 2 o następującej treści:
„aktywności numeru – czynność Abonenta skutkująca wykorzystaniem środków na Koncie, jak opłata za zrealizowane Usługi Telekomunikacyjne, doładowanie konta, zakup innych usług dostępnych w Cenniku.”
Dodaje się punkt 8 do paragrafu 4 o treści:
„8. PSC uprawniony jest do pobierania Opłaty za utrzymanie numeru w sieci w wysokości określonej w Cenniku po upływie 30 dni od ostatniej aktywności na numerze Abonenta. Jeżeli wysokość środków na Koncie na moment pobrania Opłaty za utrzymanie numeru w sieci wynosi mniej niż wysokość tej opłaty, wówczas z Konta pobrana jest dostępna kwota.”
Wskazane wyżej: Regulamin i Cennik z zaznaczeniem wprowadzonych zmian są dostępne na stronie: www.wnaszejrodzinie.pl
Pozostałe warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych pozostają bez zmian.
Nasze usługi będziemy świadczyć nieprzerwanie. Zależy nam na tym, aby Państwo nadal korzystali z naszych usług. Jeśli jednak nie akceptują Państwo opisanych zmian, to mają Państwo możliwość wypowiedzenia umowy. Z tego tytułu nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 maja 2023 r.
FOT. Pixabay