Jak przenieść numer telefonu komórkowego do sieci „w naszej Rodzinie” ?
Jeśli korzystasz z usług innego operatora i chcesz zachować dotychczasowy numer, można go łatwo przenieść do w naszej Rodzinie załatwiając formalności w placówce Kasy Stefczyka. Jeśli chcesz być klientem telefonii w naszej Rodzinie powinieneś pamiętać o tym, że:
1. Twój numer telefonu komórkowego musi być aktywny.
2. Twoje dane rejestracyjne u obecnego Operatora muszą być aktualne.
3. Przeniesienie numeru nastąpi w w terminie wyznaczonym przez Ciebie na formularzu. „Stara” karta przestanie działać, kiedy numer zostanie przeniesiony. Teraz włóż nową kartę SIM i zacznij korzystać z telefonu w sieci „w naszej Rodzinie”.
4. Na Twoim koncie obecnie znajduje się kwota 2 zł. które możesz wykorzystać dowolnie. Promocyjnie włączyliśmy dla Ciebie pakiet „w naszej taniej” o którym możesz poczytać (tutaj…).