Telefon komórkowy dla najmłodszych to nie tylko modna zabawka. Najważniejszą funkcją tego urządzenia jest możliwość pozostawania w ciągłej łączności z dziećmi. Z usług „w naszej Rodzinie”, która jest telefonią „na kartę”, można zacząć korzystać dzięki jednej wizycie w placówce Kasy Stefczyka.
Telefon przyda się dziecku nie tylko podczas ferii czy wakacji – przede wszystkim zapewni nam codzienny kontakt z dzieckiem, dzięki czemu będziemy mogli sprawdzić, czy nie spotkało go nic złego. Ponadto w razie jakiegokolwiek wypadku czy innej trudnej sytuacji dziecko może samodzielnie i w prosty sposób wezwać pomoc, a w skrajnych sytuacjach – ocalić swoje lub czyjeś zdrowie albo życie. Szczególnie urządzenie wyposażone w nawigację może okazać się bardzo cenne, np. wtedy, gdy dziecko odłączy się od grupy i zgubi się. W takiej sytuacji GPS może w bardzo prosty sposób pokierować je w miejsce, gdzie mogą znajdować się inni uczestnicy wycieczki. Poza tym zalogowany do sieci komórkowej sprzęt może pozwolić policji czy ratownikom zlokalizować dziecko, jeśli się zagubiło. Zaletą jest też fakt wyposażenia wielu współcześnie używanych telefonów komórkowych w aparat fotograficzny. Dziecko nie musi zabierać ze sobą kilku urządzeń, by przywieźć z wakacji zdjęcia lub filmy. Oczywiście sprawą delikatną jest to, od jakiego wieku milusińscy mogą swobodnie przeglądać Internet. Jednak przecież to od nas zależy czy opłacimy taką dodatkową usługę, a więc mamy kontrolę również nad takimi zagrożeniami.
Przypomnijmy, że aby korzystać z usług „w naszej Rodzinie”, nie trzeba podpisywać żadnej umowy. Wystarczy kupić starter z numerem telefonu i zarejestrować się lub przenieść tu swój numer z innej sieci.
W telefonii „w naszej Rodzinie” można skorzystać z wielu promocji. Z naszą ofertą można zapoznać się TUTAJ.