Spotkajmy się na Jasnej Górze

PIELGRZYMKA

XXVII pielgrzymka Rodziny Radia Maryja zakończy się 8 lipca uroczystą Eucharystią na Jasnej Górze. Jak co roku wezmą w niej udział przedstawiciele telefonii „w naszej Rodzinie”. Wcześniej zapraszają na swoje stoisko, gdzie będzie można porozmawiać z pracownikami i skorzystać z promocji. Na co dzień usługi „w naszej Rodzinie” dostępne są w placówkach Kasy Stefczyka.

 

Tegoroczna pielgrzymka odbywa się w 100. rocznicę odzyskania niepodległości naszej Ojczyzny, dlatego przyświeca jej hasło „Polska Miłością Wskrzeszona”.

– Pierwszy raz jako Rodzina Radia Maryja przybyliśmy do Matki Najświętszej prosić w sytuacji zagrożenia istnienia Radia. Drugi raz, by podziękować za wysłuchanie próśb. A teraz przychodzimy, by dziękować, słuchać, prosić. W tym roku idziemy w 100. rocznicę odzyskania niepodległości. Mamy o co prosić. Przed nami wielkie wyzwania naszej posługi dla Kościoła i Ojczyzny – napisał w komunikacie o. Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja

W drugą niedzielę lipca, jak zawsze o godzinie 11, na Jasnej Górze odbędą się centralne uroczystości pielgrzymkowe. Uroczystej Eucharystii będzie przewodniczył ks. kard. Zenon Grocholewski z Watykanu.

Stoisko „w naszej Rodzinie” otwarte będzie od soboty do momentu rozpoczęcia mszy niedzielnej. Pielgrzymi jak zwykle będą mogli skorzystać z promocji na doładowania, będą mogli też kupić starter, wypełnić wniosek o przeniesienie numeru i porozmawiać z pracownikami.

Marka „w naszej Rodzinie” jest telefonią na kartę. Aby korzystać z jej usług, nie trzeba podpisywać żadnej umowy. Wystarczy kupić starter z nowym numerem telefonu i zarejestrować się. Jeśli korzystamy z usług innego operatora i chcemy zachować dotychczasowy numer, można go łatwo przenieść do „w naszej Rodzinie”, załatwiając formalności na stoisku lub w placówkach Kasy Stefczyka (z wyjątkiem placówek partnerskich). Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, pesel, numer dokumentu – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie Twój numer ma zostać przeniesiony.

W telefonii „w naszej Rodzinie” można też skorzystać z wielu promocji. Polecamy naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera następujące usługi: 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. By aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł). Wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić bez żadnych opłat w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego i usługi e-skok. Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności jest zlecenie stałe na przelew na konto operatora kwoty będącej kosztem wybranego pakietu. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, to usługę włącza się tylko raz – co miesiąc usługa odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu.

Po starter zapraszamy na stoisko „w naszej Rodzinie” na Jasnej Górze i do placówek Kasy Stefczyka. Eksperci pomogą też przenieść numer z innej sieci i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty. O jej szczegółach można dowiedzieć się też na stronie internetowej polskiesiecicyfrowe.pl oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).

 

FOT. ARCHIWUM