Powrót do normalności

Po wielu miesiącach ograniczeń wracamy do normalności. W wakacje rodziny z dziećmi wyjadą nad morze czy jeziora. Seniorzy też będą chcieli ruszyć się z domów. Tak jak co roku latem znaczenie kontaktów na odległość wzrośnie. Taka łączność będzie łatwo dostępna dzięki sieci „w naszej Rodzinie” i e-bankowości Kasy Stefczyka, ułatwiającej zasilanie kont abonentów.

Urlopowa beztroska nie zwalnia od wzajemnej troski o siebie różnych pokoleń. W polskiej tradycji przecież nie ma nic ważniejszego niż pielęgnowanie więzi familijnych. Dobrze, że dziadkowie, ich dzieci, a także dzieci tych dzieci, czyli wnuki, tęsknią za sobą i chcą chociaż przez chwilę porozmawiać o tym, co dla nich ważne. Istotne jest, aby mieć możliwość taniego i przyjaznego poruszania się po świecie elektronicznej łączności. Nowy Pakiet Pełny to dla Klientów 4000 minut rozmów, 4000 SMS-ów lub MMS-ów oraz 10 GB transmisji danych w Internecie. To wszystko za zaledwie 19 zł miesięcznie – dzięki sieci „w naszej Rodzinie” i e-bankowości Kasy Stefczyka, ułatwiającej zasilanie konta abonenta. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po zakończeniu pakietu niewykorzystane limity usług przepadają, a więc opłaca się jak najszybciej i jak najpełniej korzystać z tej oferty.

Po wykorzystaniu usługi głosowej lub SMS/MMS w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS/MMS będą rozliczane zgodnie z cennikiem. Po przekroczeniu limitu na usługę transmisji danych zostanie ograniczona prędkość przesyłania danych do 32 kbit/s (górna granica prędkości). W celu zwiększenia szybkości transmisji danych należy dokupić dodatkowy limit transmisji danych, który jest ważny w bieżącym okresie ważności oferty Pakiet Pełny. Można też kupić doładowanie dodatkowego limitu 500 MB transmisji danych w Internecie, wybierając na klawiaturze telefonu *121*11*11# (koszt 3,50 zł). Natomiast *121*11*12# (koszt 10 zł) wybieramy przy aktywacji dodatkowego limitu 3 GB transmisji danych.

Pakiet Pełny dla Klientów można aktywować telefonicznie pod numerem naszego biura telefonicznej obsługi: 536 699 999, którego pracownicy służą wszechstronną informacją i pomocą w uruchomieniu funkcji. Pakiet Pełny jest pakietem cyklicznym. Odnawia się sam, pod warunkiem posiadania środków na koncie.

To kolejna nowoczesna usługa, którą oferuje swoim Klientom telefonia „w naszej Rodzinie”. Opłacać ją można nie tylko przelewem w placówce Kasy Stefczyka, lecz także z domu za pomocą konta internetowego. Warto wiedzieć, że Kasa Stefczyka umożliwia internetowy dostęp do konta przez 24 godziny na dobę w ramach usługi bankowości elektronicznej.

Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności za usługi telefonii „w naszej Rodzinie” jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Usługę taką włącza się tylko raz – co miesiąc odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu.

„W naszej Rodzinie” to telefonia „na kartę”, nie trzeba więc podpisywać żadnej umowy, by korzystać z jej usług. Wystarczy w placówce Kasy Stefczyka kupić starter z nowym numerem telefonu. Jeśli masz już numer telefonu i chcesz go przenieść do sieci „w naszej Rodzinie”, proste formalności załatwisz od ręki podczas jednej wizyty w placówce Kasy Stefczyka. Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL, numer dokumentu – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru), i określić, w jakim terminie Twój numer ma zostać przeniesiony. Jeśli obecnie masz telefon na abonament, sprawdź, kiedy kończy się umowa (zwykle jest zawierana na 2 lata), aby uniknąć finansowych konsekwencji zerwania umowy przed czasem.

Wszelką pomocą abonentom telefonii „w naszej Rodzinie” służą pracownicy Biura Obsługi Klienta tej sieci. Wystarczy zadzwonić pod numer infolinii: 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę). Można też napisać e-mail na adres: biuro@polskiesiecicyfrowe.pl. Infolinia czynna jest w godz. 8.00–20.00 od poniedziałku do piątku.

FOT. pixabay.com