Po starter do Kasy Stefczyka

Jak najprościej skorzystać z usług sieci telefonicznej „w naszej Rodzinie”? Jak najszybciej kupić starter, zarejestrować swój telefon lub przenieść go z innej sieci? Wystarczy przyjść do placówki Kasy Stefczyka.

Kasa stara się ułatwiać swoim Członkom życie. Dlatego oprócz korzystnych usług finansowych proponuje również inne usługi, m.in. te związane z korzystaniem z telefonu. Załatwianie każdej sprawy w innym miejscu to marnowanie czasu. W placówce Kasy można podczas jednej wizyty założyć konto, zrobić przelew, sprawdzić ofertę pożyczkową, ale również kupić i zarejestrować starter telefonii „w naszej Rodzinie”, doładować konto telefoniczne, przenieść numer z innej sieci czy zarejestrować już posiadaną kartę telefoniczną.

– Cała załoga mojej placówki korzysta z usług telefonii „w naszej Rodzinie”. To oferta godna polecenia, bo jest bardzo konkurencyjna w porównaniu do tego, co oferują inne sieci – mówi Martyna Gerlej, kierownik placówki Kasy Stefczyka, mieszczącej się na placu Mickiewicza 32 w Działdowie. – Zarobki wielu ludzi nie są dzisiaj zbyt wysokie. Dlatego często pytają w naszej Kasie, jak obniżyć kwotę, którą co miesiąc muszą wydać na spłatę swoich zobowiązań, żeby więcej pieniędzy zostało im w portfelu. Proponujemy wtedy z jednej strony konsolidację zaciągniętych wcześniej zobowiązań (pożyczek, kart kredytowych, debetów na rachunkach osobistych), wskutek czego płaci się tylko jedną, i to niższą od sumy poprzednich zobowiązań, ratę. Z drugiej strony proponujemy przeniesienie numeru telefonicznego do telefonii „w naszej Rodzinie”. Członkowie chętnie korzystają z telefonicznych promocji (np. z promocji „Nasz pakiet”), dzięki którym mogą mniej płacić za korzystanie z telefonu.

Promocja „Nasz Pakiet” zawiera następujące usługi : 25 GB transmisji danych (Internet), nielimitowane minuty na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz nielimitowane SMSy/MMS-y. Żeby skorzystać z promocji „Nasz Pakiet”, trzeba zasilić konto telefoniczne kwotą 30 zł. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni.

Warto pamiętać, że do 31 stycznia 2017 roku wszyscy użytkownicy telefonów na kartę muszą się zarejestrować. Jeśli tego nie zrobią, usługi zostaną wyłączone. Kartę SIM w telefonii „w naszej Rodzinie” można łatwo i szybko zarejestrować w dowolnej placówce Kasy Stefczyka (bez placówek partnerskich) – wystarczy mieć przy sobie dowód osobisty oraz starter. W placówkach Kasy można również tanio kupić starter, doładować konto telefoniczne sieci „w naszej Rodzinie” lub przenieść się do tej sieci z każdej innej sieci telefonicznej, zachowując swój numer.
– Chętnie przybliżymy szczegóły oferty zarówno Kasy Stefczyka, jak i telefonii „w naszej Rodzinie” oraz pomożemy w załatwieniu formalności – zapewnia Martyna Gerlej.

Po szczegóły zapraszamy do placówek Kasy Stefczyka, na stronę internetową wnaszejrodzinie.pl. Nr infolinii: 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę), e-mail: biuro@polskiesiecicyfrowe.pl.