Nie traćmy minut bliskości

christmas-tree-1812689

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Tradycyjnie ostatnie tygodnie mijającego roku sprzyjają przygotowaniom do rodzinnych spotkań przy radosnym obchodzeniu Narodzenia Pańskiego. Ich organizację ułatwiają rozmowy telefoniczne. Warto skorzystać z oferty telefonii „w naszej Rodzinie”, dostępnej w placówkach Kasy Stefczyka.

Wyczerpująca praca, obowiązki domowe czy kilometry oddalenia na co dzień przeszkadzają w kultywowaniu familijnych więzi. A przecież dzięki możliwościom współczesnej technologii możemy być w kontakcie z bliskimi przez cały rok. Dzięki telefonom komórkowym dowiemy się, jak i kiedy znowu możemy zobaczyć się twarzą w twarz, bowiem nic nie zastąpi osobistego kontaktu między ludźmi. Również wtedy, kiedy szykuje się zjazd rodzinny, w każdej chwili możemy skontaktować się z dziećmi albo rodzicami lub dalszymi krewnymi, ustalając, czy już są w naszej miejscowości, czy może dojeżdżają i będą w określonym miejscu za kilkadziesiąt minut. Jednak by takie spotkanie trwało jak najdłużej, warto uprzednio porozumieć się w sprawie jego miejsca i czasu, by odpowiednio wcześniej przygotować się i nie tracić cennych minut na nerwowe poszukiwania czy oczekiwania. Ważne jest też, aby koszty takiej komunikacji nie nadwyrężyły domowych budżetów. Za niewielkie pieniądze możemy być w kontakcie z bliskimi dzięki marce „w naszej Rodzinie”, która jest telefonią „na kartę”. Aby korzystać z jej usług, nie trzeba podpisywać żadnej umowy. Wystarczy kupić starter z nowym numerem telefonu i zarejestrować się lub przenieść tu swój numer.

W telefonii „w naszej Rodzinie” można skorzystać z wielu promocji. Polecamy naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera następujące usługi: 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. Aby aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł). Wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić bez żadnych opłat w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego i usługi e-skok. Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, usługę włącza się tylko raz – co miesiąc odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu.

Jeśli masz już numer telefonu i chcesz go przenieść do „w naszej Rodzinie”, proste formalności załatwisz „od ręki” podczas jednej wizyty w placówce Kasy Stefczyka (z wyjątkiem placówek partnerskich). Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL, numer dokumentu – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie Twój numer ma zostać przeniesiony. Jeśli obecnie masz telefon na abonament, sprawdź, kiedy kończy się umowa (zwykle jest zawierana na 2 lata), aby uniknąć finansowych konsekwencji zerwania umowy przed czasem.

Informacje o promocjach można uzyskać w placówkach Kasy Stefczyka, na naszej stronie internetowej oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).

FOT: pixabay.com