Nasz telefon może pomóc

Ratunek

Lato to nie tylko czas wypoczynku. To również czas zmagania się ze skutkami żywiołów i wakacyjnej brawury. Warto wtedy mieć pod ręką telefon z dobrą jakością połączeń, a takie oferuje telefonia „w naszej Rodzinie”. Po szczegóły zapraszamy do placówek Kasy Stefczyka.   

Najcieplejsza pora roku w naszych szerokościach geograficznych to nie tylko wypoczynek na łonie natury, która szczodrze obdarza nas słonecznym światłem i błękitnym niebem. To również coraz częściej skrajne zjawiska pogodowe. Tygodnie suszy zwiększają zagrożenie pożarami. Później nadchodzą gwałtowne ulewy skutkujące podtopieniami i powodziami. Nagłym zmianom aury towarzyszą burze i wiatry przechodzące w trąby powietrzne. Z drugiej strony beztroski wypoczynek np. nad wodą może zostać zakłócony tragedią zbyt lekkomyślnego pływaka lub żeglarza albo rozbrykanych dzieci.

Latem więc musimy być przygotowani do pomagania innym i wzywania pomocy dla nas samych. Współczesna cywilizacja nie zna lepszego sposobu na taką alarmową komunikację między ludźmi niż telefonia komórkowa. Cenna zwłaszcza kiedy znamy podstawowe numery alarmowe takie, jak 112 – dostępny w całym kraju z wszystkich sieci. Ważne też, by nasz operator zapewniał nam tani i powszechny dostęp do swojej sieci w każdym zakątku kraju. Takim operatorem jest telefonia „w naszej Rodzinie”.

Marka „w naszej Rodzinie” jest telefonią na kartę. Aby korzystać z jej usług, nie trzeba podpisywać żadnej umowy. Wystarczy kupić starter z nowym numerem telefonu i zarejestrować się. Jeśli korzystamy z usług innego operatora i chcemy zachować dotychczasowy numer, można go łatwo przenieść do „w naszej Rodzinie”, załatwiając formalności na stoisku lub w placówkach Kasy Stefczyka (z wyjątkiem placówek partnerskich). Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, pesel, numer dokumentu – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie Twój numer ma zostać przeniesiony.

W telefonii „w naszej Rodzinie” można też skorzystać z wielu promocji. Polecamy naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera następujące usługi: 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. By aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł). Wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić bez żadnych opłat w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego i usługi e-skok. Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności jest zlecenie stałe na przelew na konto operatora kwoty będącej kosztem wybranego pakietu. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, to usługę włącza się tylko raz – co miesiąc usługa odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu.

Po starter zapraszamy do placówek Kasy Stefczyka. Eksperci pomogą też przenieść numer z innej sieci i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty. O jej szczegółach można dowiedzieć się też na stronie internetowej polskiesiecicyfrowe.pl oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).

FOT. pixabay.com