Łatwiej i bezpieczniej

koronawirus

Pandemia koronawirusa pokazała, jak ważne w ochronie zdrowia mogą okazać się nowoczesne technologie komunikowania się ludzi. Obecnie zalecane jest pozostanie w domu, bo warunkiem zatrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa jest maksymalne ograniczenie osobistych kontaktów. Nie znaczy to jednak, że nie mamy komunikować się z bliskimi. Dlatego warto mieć telefon na kartę w sieci „w naszej Rodzinie” i korzystać z bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka, by zasilić swoje konto abonenta.

 W ten sposób korzystając z atrakcyjnej oferty telefonii „w naszej Rodzinie” i nie wychodząc poza ściany mieszkania, możemy w każdej chwili porozmawiać z członkami rodziny, znajomymi i przyjaciółmi – to ważne, żeby nie zapominać o sobie w tych trudnych dniach. Czas rozłąki z bliskimi umilą też przesłane MMS-em zdjęcia dawno niewidzianych wnucząt, którym – również przez telefon – można poczytać bajki na dobranoc. Można być osobno, ale jednak razem.

Telefon to także bardzo przydatne urządzenie. Podczas rozmowy telefonicznej można poprosić o zrobienie dla nas sprawunków w pobliskim sklepie lub samemu zrobić zakupy przez Internet – z dostawą do domu.

Można też w sytuacji kłopotów ze zdrowiem telefonicznie umówić się na wizytę u swojego lekarza rodzinnego lub uzyskać poradę podczas rozmowy z lekarzem przez telefon, bez narażania się na zakażenie podczas wizyty w przychodni.

Przez telefon i Internet można załatwić wszelkie sprawy związane z użytkowaniem telefonu działającego w sieci „w naszej Rodzinie”, ale również skorzystać z usług finansowych oferowanych przez Kasę Stefczyka.

W telefonii „w naszej Rodzinie” można skorzystać z wielu promocji. Polecamy naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. Aby aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł). Wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota.

Przelew można zrobić nie tylko w placówce Kasy Stefczyka, lecz także z domu za pomocą konta internetowego. Warto wiedzieć, że Kasa Stefczyka umożliwia internetowy dostęp do konta przez 24 godziny na dobę w ramach usługi bankowości elektronicznej.

Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności za usługi telefonii „w naszej Rodzinie” jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, usługę włącza się tylko raz – co miesiąc odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu.

Wszelką pomocą abonentom telefonii „w naszej Rodzinie” służą pracownicy Biura Obsługi Klienta tej sieci. Wystarczy zadzwonić pod numer infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę). Można też napisać e-mail na adres: biuro@polskiesiecicyfrowe.pl. Infolinia czynna jest w godz. 8.00–20.00 od poniedziałku do piątku.

Pamiętajmy: w dzisiejszych czasach telefon „w naszej Rodzinie” umożliwia nie tylko kontakt ze światem, lecz także – co ważniejsze – chroni przed niepotrzebnym ryzykiem.

FOT. pixabay.com