konfiguracja telefonu

Jeżeli posiadasz odpowiedni telefon komórkowy, który umożliwia zdalną konfigurację, możesz skorzystać z usługi automatycznej konfiguracji telefonu komórkowego, która jest dostępna po wysłaniu SMS na bezpłatny numer: 8090, w treści wpisz „MMS” lub „internet”, w zależności, które ustawienia potrzebujesz.

Ostatecznie możesz „ręcznie” ustawić parametry:

Telefony z systemem Android:

Będąc na ekranie głównym Menu -> Ustawienia -> Więcej sieci
Wybrać Sieci komórkowe -> Nazwy punktów dostępów, a następnie w zależności od konfigurowanej usługi należy wprowadzić następujące ustawienia:

 Internet:
Nazwa: Internet
APN: internet

MMS:
Nazwa: MMS
APN: mms.nasza.pl
MMSC: http://mms.nasza.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
Tryb uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms

Dla telefonów z systemem iOS (iPhone, iPad) należy ustawić:

Konfiguracja dla iPhone z oprogramowaniem 3.0 lub wyższym.
Menu -> Ustawienia – Ogólne -> Sieć -> Edge (lub Dane przez sieć komórkową w nowszych wersjach oprogramowania)

Internet:
APN: internet

MMS:
Nazwa: MMS
APN: mms.nasza.pl
MMSC: http://mms.nasza.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
Po wprowadzeniu nazw punktów dostępu ponownie włącz telefon.

W przypadku problemów z konfiguracją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klientów.