Bezpłatne rozmowy

Radio_dlaAdama

Marka „w naszej Rodzinie” powstała z inspiracji systemu SKOK oraz środowiska Radia Maryja. Dlatego użytkownicy telefonii „w naszej Rodzinie” mogą bezpłatnie połączyć się ze studiem Radia Maryja oraz TV Trwam. Żeby przenieść tu swój numer od innego operatora, wystarczy jedna wizyta w placówce Kasy Stefczyka.

W Radiu Maryja oraz TV Trwam często poruszane są niezwykle istotne tematy dotyczące historii i przyszłości naszego kraju, a także trudnych wyborów moralnych dotyczących współczesności. Audycje z telefonicznym udziałem słuchaczy i widzów to znakomita płaszczyzna do wymiany opinii dla osób widzących w wierze katolickiej mocny fundament tożsamości narodowej Polaków. Warto wiedzieć, że posiadacze numerów telefonii „w naszej Rodzinie” mogą bezpłatnie połączyć się ze studiem Radia Maryja (tel. 536 600 100, 536 600 200) oraz ze studiem TV Trwam (tel. 536 600 300, 536 600 400).

„W naszej Rodzinie” to telefonia „na kartę”,  nie trzeba więc podpisywać żadnej umowy, aby korzystać z jej usług. Wystarczy w placówce Kasy Stefczyka kupić starter z nowym numerem telefonu. Jeśli masz już numer telefonu i chcesz go przenieść do „w naszej Rodzinie”, proste formalności załatwisz od ręki podczas jednej wizyty w placówce Kasy Stefczyka. Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL, numer dokumentu – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie Twój numer ma zostać przeniesiony. Jeśli obecnie masz telefon na abonament, sprawdź, kiedy kończy się umowa (zwykle jest zawierana na 2 lata), aby uniknąć finansowych konsekwencji zerwania umowy przed czasem.

W telefonii „w naszej Rodzinie” można skorzystać z wielu promocji. Ze szczegółami oferty można zapoznać się w placówkach Kasy Stefczyka, na stronie internetowej polskiesiecicyfrowe.pl w zakładce „OFERTA” oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).

Warto pamiętać, że pakiety promocyjne są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. Aby aktywować wybrany pakiet, wystarczy wpisać na telefonie odpowiedni kod sterujący, wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego naszej Kasy.

FOT. pixabay.com