Bez telefonu nie zapłacisz

PSD_wnaszejrodzinie

Od września obowiązują nowe przepisy unijne dotyczące płatności internetowych oraz kartowych, tzw. dyrektywa PSD2. Zmiany mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa transakcji. W praktyce niemożliwe będzie korzystanie z bankowości internetowej bez posiadania telefonu komórkowego. Korzystne warunki proponuje sieć telefoniczna „w naszej Rodzinie”. Formalności załatwimy podczas jednej wizyty w placówce Kasy Stefczyka.

Jedną z bardziej widocznych jest zmiana sposobu logowania do bankowości elektronicznej m.in. Kasy Stefczyka. W trakcie logowania tak jak dotychczas trzeba podać login i hasło, natomiast nowością jest konieczność podania jednorazowego hasła SMS, które zostanie przesłane pod numer telefonu, jaki został wskazany do autoryzacji transakcji płatniczych. Zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2 papierowe listy haseł jednorazowych służące dotychczas głównie do potwierdzania transakcji płatniczych (przelewów) nie spełniają wymogu silnego uwierzytelnienia, dlatego musiały zostać zlikwidowane. Obecnie każde polecenie przelewu wymaga podania jednorazowego hasła SMS wysłanego użytkownikowi przez Kasę lub bank pod wskazany numer telefonu. Ze szczegółami dotyczącymi zmian można zapoznać się m.in. na stronie www.kasastefczyka.pl.

Jak widać, każdemu, kto na przykład chce opłacać rachunki, wygodnie siedząc w zaciszu domowym przed komputerem, lub robić zakupy przez Internet, potrzebny jest telefon komórkowy. Warto więc w placówce Kasy Stefczyka kupić starter telefonii „w naszej Rodzinie” lub przenieść do niej swój numer – z korzyścią dla portfela. „W naszej Rodzinie” to telefonia „na kartę”, tu nie trzeba podpisywać umowy na określony czas. W każdej chwili – w zależności od aktualnych potrzeb – można zmienić pakiet usług, z których będziemy korzystać na preferencyjnych warunkach.

Przeniesienie swojego numeru do telefonii „w naszej Rodzinie” jest bardzo proste. Wystarczy przyjść do placówki Kasy z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL, numer dokumentu – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie Twój numer ma zostać przeniesiony. Jeśli obecnie masz telefon na abonament, sprawdź, kiedy kończy się umowa, aby uniknąć finansowych konsekwencji zerwania umowy przed czasem. W równie prosty sposób można w placówce Kasy kupić starter z nowym numerem telefonu i zarejestrować się.

Informacje o promocjach można uzyskać w placówkach Kasy Stefczyka, na naszej stronie internetowej oraz pod numerem infolinii 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę).